2016. augusztus 22., hétfő

A babaváró bulik sztárja.....A Pelenkatorta

Nem titok, amikor Dorkával várandós voltam nagyon szerettem volna egy amolyan babaváró bulit, mint a filmeken....Most a második terhességem alkalmával, már kicsit elengedtem a dolgot.....nincs idő a 10 hónapos örökmozgó mellett ilyeneken "agyalni"....



Leginkább a játékokra és a csodás ajándékokra vágytam, főleg a gyönyörűséges pelenkatortákra. 

Bár buli nem volt, de azért kaptunk Anett és Ati barátainktól egy csodaszép kastély alakú pelustortát...ami igazából nagy nagy álmom volt. Készítettem már sok-sok pelustortát ajándékba, családtagok-barátok számára, mindig is egy kreatív, jó ötletnek gondoltam...Hiszen nagyon hasznos és kedves ajándék, amely szeretettel készül, átgondolással és idővel.

Ezt például a keresztfiam kapta tőlünk:



Nemrégiben újra bővült a családunk..a kis keresztfiamnak kishúga született. Neki is csináltunk pelustortát, de Dorka mellett lényegesen nehezebb volt, hiszen csak akkor tudtuk csinálni, mikor ő aludt, esténként.

Sok barátomnak tetszik az ötlet, de például se idejük a munka mellett, se kreativitásuk nincs egy kedves kis ajándék összekészítéséhez. Régebben láttam, hogy a Dm üzletekben is csináltak ilyesmiket, de nem tudom, hogy ez még aktuális-e. Illetve van egy webáruház a http://www.pelenkatortawebshop.hu ahol csodás és cuki kis tortácskákat lehet találni, szerintem elérhető áron, hiszen ha magunknak készítjük, akkor is legalább ennyibe kerül egy ilyen ajándék.

Az oldalon böngészve számtalan cuki és ötletes tortát találhatunk, de nekem személy szerint a kedvencem a Minnie egeres verzió lett:)


Illetve nagyon ötletesnek találom a Minion-os és a csigás verziót is:) Ezekkel szerintem tuti nem lehet mellé lőni egy babalátogatásnál sem.


Igen ám, a képek ugye sok webáruháznál jól mutatnak, de néha amit kaptunk, az nem éppen szívderítő. Ám itt tényleg azt kapjuk amit megrendelünk. Mutatom is:

Mi ugyanis kaptunk a cégtől ajándékba egy édes (milyen más, mint) Minnie egeres pelustortát:) Milyen érdekes a sors, egyébként pont aznap, mikor kiderült, hogy újra várandós vagyok, úgyhogy mi ezt úgy vesszük, hogy a kis tesó első ajándéka:) Itt is nagyon szépen köszönjünk.



Ahogy az a képeken is látszik, a szállítás alatt sem sérült, rongálódott a forma, szépen egyben maradt. A torta Pampers pelusból készült, tehát a minőség is garantált.

Úgy láttam, hogy a tortákat lehet kérni BabyZoo márkájú bébiápolási termékekkel is, amikről eddig csak jót hallottam, bár tény, hogy még nem próbáltuk, de szerintem ennek is éppen itt lesz az ideje. De Mam cumisüveggel is rendelhetünk tortát és akár törlőkendőt is tehetünk bele, de szerintem a Pelenkatortawebshop csapata bármit szívesen elkészít, hiszen nagyon kreatívak.

Szerintem ha ilyen jellegű tuti ajándékkal akartok beállítani egy kisbabához, akkor ne habozzatok keresni őket, ezzel tuti jobban jár egy anyuka, mint egy ezerötszázadik egyen rugdalózóval vagy csörgővel....tudom...tapasztalat:)

Egyébként nagyon érdekelne, hogy ti valaha készítettek-e vagy kaptatok-e már pelustortát. Ha igen, hasznosnak találtad?

4 megjegyzés:

  1. Én a kolléganőimtől kaptam egyet, miután Beni megszületett, nagyon hasonló mint a fenti Minion-os, csak a miénken nem kiskirály ült, hanem egy "szimpla" minyon :) De imádtam, sokáig meg se mertem bontani, annyira jól nézett ki :D

    VálaszTörlés
  2. Én is kaptam és készítettem is. Én személy szerint azt szeretem ami egyedileg, kézzel készült, és magunk összeválogatott dolgokat tartalmaz, attól még kedvesebb. :)

    VálaszTörlés
  3. Mi kettőt is kaptunk,az egyik szimpla ,,emeletes torta" kinézetü volt,a másik csupacsajos csuparózsaszín kastély formájú,telis tele csajos dolgokkal.Annyira szépek voltak,hogy napokig csak nézegettem őket. :)

    VálaszTörlés
  4. Mi kaptunk, de én annyira nem voltam elàjulva tőle. Lehet most uncsi leszek, de nekem teljesen jó lett volna dobozban. Mi nem fogunk adni senkinek pelenkatortàt.

    VálaszTörlés