2016. szeptember 17., szombat

A 16.héten túl

Sziasztok! A kistesóval túl vagyunk a 16.betöltött héten a várandósságból. Gondoltam, csinálok egy gyors helyzetjelentést nektek.

Hogy van a baba: A baba nagyon remélem, hogy jól van, bár megmondom őszintén, hogy a második terhesség már nem olyan, mint az első, várakozással és pihenéssel teli időszak. Sokszor csak akkor jut eszembe, hogy újra egy kis csoda növekedik bennem, mikor este lefekszem és mozgolódni kezd, addig sajnos nincs időm rá. Ez nagyon csúnyán hangzik, de sajnos így van. Ahogy persze nagyobb és nagyobb lesz, úgy kér egyre több figyelmet majd tőlem, a kedves kis rugdosással. Szeptember 22-én megyünk legközelebb orvoshoz, reméljük ekkor már ki is derül a neme. 


Hogy vagyok: Köszönöm, most már jól, 1-2 hete elmúlt a hányás is, most már újra van kedvem enni, főzni. Hangulatingadozásaim nincsenek, bár néha hirtelen elkap a hihetetlen fáradtság, ami azért valljuk be egy 11 hós örökmozgó mellett nem csoda. Kívánósság nagyon durván nincs, de azért van, hogy eszembe jut egy-egy étel ( most épp a szalonnasütéssel vagyok így), amit szívesen ennék, de azért nem vagyok megőrülve. Hízni eddig nem híztam, bár a pocim óriási, köszönhetően annak, hogy a két terhesség ugye nagyon közel van egymáshoz, nem tudtak az izmok megfelelően visszahúzódni.


Eddig nem vettünk semmit a kicsinek, megvárjuk ugyanis, hogy fiú-e vagy lány, hiszen ha kislány, akkor Dorkától megörököl mindent, ha pedig kisfiú, akkor is időben vagyunk még.

Várandósnak lenni újra nagyon nagyon jó érzés, alig várom, hogy találkozhassak a legkisebb szerelmünkkel, bár tényleg tudom, hogy két picibabával írtó nehéz lesz. Sokan kiakadnak, hogy újra babánk lesz, sokan gondolják úgy, hogy nem vagyunk normálisak. De őszintén nem foglalkozom az ilyen emberekkel, úgyis nekem kell majd a helyzeteket megoldanom, én pedig bevállaltam, úgyhogy ennyi.


 És itt egy kép a két kisszerelemről:





Igyekszem néhány hetente elkészíteni a helyzetjelentést. Sziasztok!


3 megjegyzés:

  1. Szerintem meg az a nemnormális, aki ilyeneket mond. Csak ti, és senki más nem dönthet ilyenről és nem mondhatja meg, hogy mit hogy kéne. Lehet a kis pocaklakód egészen más temperamentumú lesz mint Dodi, simán lehet, hogy épp egy hajszállal lesz csak nehezebb két babával. De akárhogy is, megoldjátok simán, ügyesek vagytok! :) :*

    VálaszTörlés
  2. Én irigyellek! Őszintén, mert bár van egy kisfiam, de több gyerekem nem lesz.
    Kitartás és jó egészséget mindegyikőtöknek!

    VálaszTörlés
  3. Nem értem néha az embereket, mit kell más életében turkálni, ez a Ti döntésetek, senkinek semmi köze hozzá. Én megértem az első szülinap körüli izgatottságot, mi is csaptunk egy nagy bulit, na jó nem túl nagyot csak egy étterembe mentünk a szűkebb családdal de igy is emlékezetes volt.

    VálaszTörlés