2015. február 6., péntek

Hello 2015! Viszlát Január!

Sziasztok, újra itt!

Nagyon hiányzik a blogolás, úgyhogy igyekszem visszatérni a régi kerékvágásba! Ma Instagram képeket hoztam nektek januárból:) 

Minden hónap végén lesz 10 kép, ami leginkább visszaadja az elmúlt hónapot.

  1. Január elején olyan nehéz volt visszaszokni a munkába, hogy rögtön a második héten már szabadságot is vettem ki és leléptünk egy kicsit. Nem mentünk messzire, csak Nagyváradra, de annyira jó volt utazni, új helyeket felfedezni:


Az idő is remek volt, sütött a nap:) 

 
2. Még szintén Nagyváradon jól szétnéztünk az ottani áruházakban, számunkra ismeretlen termékek, ízek után kutatva: 



A dinnyés Activia ISTENI volt, remélem hamarosan itthon is lehet majd kapni. A Pringles nagyon csípett, a Reese's csokik nem akkora nagy számok, mint amekkora őrület van körülöttük Amerikában, a bacon-os popcorn pedig fura, de nem finom. 

3. A hónapban is volt kutyás nap az irodában, amikor is egyik kolléganőm behozta a cuki, kis baby Golden kutyusát, Bercit! Annyit mondhatok, hogy aznap kevés munka, viszont sokkal több puszilgatás történt.




4. Talán a hónap közepe lehetett, mikor is egyik reggel a nagy rohanásban bentragattam a lifttel a 13-14 szint között. Hosszú, idegtépő idő után szabadultam ki, mondhatom, hogy volt időm gondolkodni a rohanó életemen. Azóta kicsit lasítottam!



5. Január vége felé Nyíregyházára is tettünk egy kiruccanást, ahol meglátogattuk a Burger Pub nevű helyet, ahol is isteni hamburgereket ettünk! Ha errefelé jársz, akkor ide mindenképp térj be, ha a hely maga nem is lesz a kedvenced, az ízek úgyis visszacsalogatnak.


6. Január végére sajnos minket is utolért a betegség, így egy napig otthonról dolgoztam. Ti jól vagytok?


7. A hónap egyik legjobb döntése az volt, hogy elolvastam ezt a könyvet! Minden nőnek kötelező olvasmánynak adnám! Nagyon tetszik a nyelvezete, nagyon megfogott!


8. Új receptet is próbáltunk januárban, Corn Dog! Ismeritek? Később lesz róla recept a blogon!



 9. Az egyik legfinomabb dolog ez volt a hónapban kétségtelenül: 



10. Megtaláltuk a legfinomabb hagymalevest a városban! Megfázásra forrón a legjobb!


Veletek mik történtek januárban?

1 megjegyzés:

  1. En meg csak par napja vagyok ujra egeszseges, 1,5 het agybanfekves utan.... Mar elegem volt nagyon.
    Cuki a kutyus nagyon :) Milyen irodaban dolgozol, ahova bevihettek kutyat?
    Mikor posztolod a receptet? Erdeklodessel varom! Eeeees nagyon orulok, hogy ujra blogolsz :)

    VálaszTörlés