2014. december 2., kedd

Mostanság...

Mostanság nem voltam túl aktív, ez sajnos igaz. A november a melóban elég durva volt, de túléltük. Minden héten legalább 3-4x mentem edzeni meló után, járok jógára is, így van, hogy csak 8 után kerülök haza és ezután kezdődik még a főzés, stb.
De látom a kiutat, szívesen behozom a lemaradásaimat.

Nézzük mik is történtek ebben a hónapban:

Csinálom továbbra is a CH csökkentett diétát, csak néha csábulok el, de akkor is főként megbocsátható dolgokra (karácsonyi vásárba kenyérlángos például...). Ám van néhány olyan, amit mindenképp megszerettem volna kóstolni, még ha nem illeszkedik is az új életvitelembe, de mivel limitált, így muszáj volt! Hosszú távon úgyse jó módszer a teljes megvonás...


  • A zöld csomagos Knuspi hálistennek édesítőszeres és teljes kiőrlésű, úgyhogy ezzel nem nyúlok mellé. Mondjuk nyilván kivonták a forgalomból, de szerencsére jól feltankoltam. 
  • A mézeskalácsos Tibi valami isteni, mindenképp megér egy két plusz percet a kardiógépen;)
  • Nem is beszélve a kókuszos forrócsokiról. Nagyon finom a mézeskalácsos is, de a kókuszos nekem jobban ízlik. 

Néhány dolgot zsákmányoltam is:


  • A Dm pontokért kiváltható bögréit mindenképp szerettem volna magaménak tudni, mivel egyrészt bögre mániás vagyok, másrészt mert megőrülök minden limitált és kampánytermékért. Mivel a fentebb említett okok miatt ritkán van időm meló után még shoppingolni, így ebben a projektben a párom volt segítségemre.
  • Következik egy kakukktojás, hiszen a HandM akció tegnap, azaz december elején kezdődött! De lányok, érdemes körülnézni, mivel sok minden van leárazva.
  • Becsúszott egy JOY-napok is, ahol szerencsére sok hülyeséget nem vettem. 


Illetve elérkezett az év számomra legkedveltebb időszaka, így én már novemberben elkezdtem kissé télibb, karácsonyi hangulatot varázsolni a lakásba és a mindennapjaimba.




  • A szarvasos terítőért konkrétan megveszem, annyira tetszik és annyira illik a lakásba. Mind színeiben, mind hangulatában. DM-ből való és papír. A hálaadásos szalvéta is nagyon tetszik, jók a színei és a mintája. 
  • A TeaKanne Winterzeit teája igazán nagy kedvencem minden évben ilyenkor. 
  • Lecseréltem a Halloween-i ajtódíszt egy télire, és igen, mi valóban nagyon várjuk a havat:)
  • Az adventi gyertya és a cuki kézmelegítő LIDL-ös szerzemény.
  • Végre idén is forgalomba kerültek a Pöttyös Rudi-s pohárkák. Tavaly is megvettem mindet, idén sem lesz ez máshogy. A limitált rudi íze egyébként mennyei, naponta tudnám enni, de csak egyszer bűnöztem vele.
  • És végre most hétvégén meggyújtottuk az első adventi gyertyát is. Nagyon szeretem ezeket a pillanatokat, nagyon jó visszaemlékezni ezekre a percekre, órákra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése