2014. október 12., vasárnap

Bekukkantó #4

 Következzen a negyedik bekukkantó:

Mi volt a legjobb a hétben?


  • Azt kell, hogy mondjam, ez a hét tele volt jó dolgokkal. Kezdődött szerdán az endokrinológusnál, aki elmondta, hogy jó úton vagyok és egy igazán jó és hasznos beszélgetésben lehetett részem. Csütörtökön a keresztfiamnál jártam, ez önmagában a legjobb. Pénteken kaptam az egyik barátnőmtől egy kis görög szuvenírt, illetve egy Csotki karkötőt, amit szerzetesek készítettek, és eközben a használójáért imádkoztak. Állítólag ez csupa jó dolgot fog hozni az életembe:)  Pénteken voltunk még moziban is, ami szintén szuper jó volt, szombaton pedig Glamour napoztunk és este vigyáztam a kis csoda keresztfiamra.

Mi volt a legrosszabb a héten?
  • A legrosszabb az állandó kapkodás és időhiány volt a héten.
 
A legfinomabb amit a héten ettem: 
  • Hmmm, sok ilyen volt, de kétségkívül a vattacukros update jégkrém vitte a pálmát. 

 
 
Kedvenc film vagy könyv a héten:
  • Mindenképpen a legjobb film volt a héten a Holtodiglan! Nagyon tetszett nekünk, kellően csavaros és kiszámíthatatlan. 
 


Mi volt a legmeglepőbb a héten?
  • Meglepő volt, hogy milyen jó fej az endokrinológus, illetve az is, hogy mennyire ügyes voltam és nem csábultam el felesleges dolgokra a Glamour napok kapcsán.

Kedvenc vásárolt termék a héten:
  •  Vettem néhány dolgot, de úgy igazán kedvenc semmi nem lett. Na jó, a Stevia-s ketchup elég király dolog!;)

Kedvenc ruhadarab:
  • Igaz még újdonság, mivel tegnap vettem, de szerintem az egyszerű fehér oversize felső, áttetsző díszítéssel elég kedvenc gyanús!:)

A legjobb tipp a héten amit kaptam: 
  • A Holtodiglan című filmet ajánlotta az egyik barátnőm, ami valóban egy jó tippnek bizonyult.


A legrosszabb tipp a héten amit kaptam:
  • " Péntek este nincsenek sokan a Müllerben, de a moziba sem lesznek, mivel mindenki szombaton megy!"-mondta a párom jó tanácsképpen, majd ezt vissza is vonta rögtön a parkolóban!


 Ennyi volt a heti bekukkantó, ha van kedved megjegyzésbe írd meg te is a kérdésekre a válaszokat:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése