2014. október 5., vasárnap

Bekukkantó #3

Újabb hét, újabb bekukkantó:)

Mi volt a legjobb a hétben?

  • Talán a legjobb a héten a szombat délelőtt volt, mikor is a párommal sétáltunk egy nagyot a debreceni Nagyvásárban, illetve a péntek esti őszinte és mély beszélgetés édesanyámmal!

Mi volt a legrosszabb a héten?
  • A héten a legrosszabb mindenképpen az volt, mikor péntek reggel benne hagytam a kulcscsomómat a postaládában, amit nagy szerencsémre egy idős néni talált meg, nem pedig egy kétes alak, aki nyugodt szívvel kipakolhatta volna a lakást.
 
A legfinomabb amit a héten ettem: 
  • Nagyon finom a Dr. Schwarz kakaós csiga...mennyeien csokis, de mégis belefér a diétámba.

 
 
A legrosszabb amit a héten ettem:

  •  Nem volt ilyen!

Kedvenc film vagy könyv a héten:
  • Nagy csalódás volt a Grace-Monaco csillaga című film, viszont nagyon tetszett a Beavatott című film:)

 

Mi volt a legmeglepőbb a héten?

  • A legmeglepőbb a héten az volt, hogy mennyire megbízhatatlanok az emberek. Ezt a munkám kapcsán kellett sajnos nem is kicsit megtapasztalnom.

Kedvenc vásárolt termék a héten:
  •  Új őszi illatot kerestem, amit a héten meg is találtam. Ez a The One illat lett. Tudom régi, de én most fogom először használni. 

 
 
Kedvenc ruhadarab:

  • Mivel a  héten betegeskedtem, így a sálak lettek a kedvencek, azok közül is egy kockás darab, ami a képen is látható.


Ennyi volt a heti bekukkantó, ha van kedved megjegyzésbe írd meg te is a kérdésekre a válaszokat:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése