2013. június 1., szombat

Így tisztítsd a sütődet!

Sziasztok!

Mikor évekkel ezelőtt elsőnek kerültem közelebbi kapcsolatba egy sütővel takarítás szempontjából, nagyon nem tudtam, hogy milyen eszközökkel vegyem fel a harcot a benne lakozó zsírral szemben. Egy módszert találtam akkor, a hideg zsíroldót. Ez a szer valami borzalmasan büdös és használat közben rettenetesen éreztem magam. Még gumikesztyűben is marta a kezem, a szemem könnyezett s a torkom kiszáradt. Nem épp egy olyan emlék, amit szívesen átélnék bizonyos időközönként. Így hosszú hónapokig halogattam akkoriban a sütő takarítást. 
Körülbelül 1 éve aztán találkoztam a DM polcain egy érdekes termékkel. Mégpedig a sütőtisztító habbal Nah mondom végre! Imáim meghallgattattak:) Azóta csak ezt használom s bátran jelenthetem ki, hogy egy igazán szuper termékről van szó.

Ő lenne az:

    
 A használata azonkívül, hogy nagyon egyszerű még mókás is. Olyan mintha tejszín vagy borotva habot fújnál a sütőbe:) Mutatom:



Nagyon érdekes, ahogy a fehér hab elkezdi feloldani a zsírt, és piszkos-barna színű lesz. Én a rácsokat is ki szoktam venni és azokat is beborítom habbal, általában a fürdőkádban:



A hab hatóideje 1 óra, utána nedves szivaccsal ki kell törölni és jön a zsír is a habbal együtt. Nagyon egyszerű és gyors módszer, mindenkinek csak ajánlani tudom. 

Egy flakon kb. 5-600 forint körül van, nekem úgy egy fél évig elég , de hozzá kell tenni, hogy én havonta csinálom meg ezt a takarítást. Szerintem bőven elég  lenne amúgy évente 2-3x , de mint ahogy tudjátok én nem tudok leállni . 

A végeredmény tényleg bizonyítani fog ha kipróbálod ezt a módszert. Sokkal egyszerűbb mint a hideg zsíroldóval és kevesebb rossz mellékhatása van. 

7 megjegyzés:

  1. jaj nagyon jó hogy irtál erről.nagyon nem kedvelem a hideg zsiroldót,és ezt a terméket tuti megveszem.megirnád ha lennél kedves mennyibe kerül?

    VálaszTörlés
  2. ok látom beleirtad:) bocsi
    köszi szépen

    VálaszTörlés
  3. Biztos vagy benne hogy nem ugyanaz a hatóanyag van benne mint a hideg zsíroldóban csk felhabosítva?megnézted?

    VálaszTörlés
  4. Jajj de jonak tunik. Ki kell probalnom:)

    VálaszTörlés