2016. március 25., péntek

Mom TAG

Sziasztok! Ma egy Mom TAG poszt jön, melyet Ancsi-nál találtam. Szerintem nagyon jópofa, így gondoltam megválaszolom a kérdéseket én is:)

1. Hány gyereked van és mennyi idősek? 

Egy kislányom van, Dorka aki április 8-án lesz fél éves:)

2. Legbüszkébb és legfrusztrálóbb pillanatok szülőként? 

Büszke pillanat rengeteg van, hiszen nap mint nap kapunk pozitív visszaigazolást a kislányunkról, hogy mennyire jól fejlett, milyen nagylány és mennyire szép, úgyhogy egy konkrét pillanat nincs, de sok sok büszke pillantás, perc igen. Talán frusztrált akkor vagyok, ha valami olyan történik amibe nincs beleszólásom (oltás) vagy mondjuk, ha nem akar enni Dorka vagy ha türelmetlen, akaratos.

3. Hogyan fegyelmezel?

Szerencsére a fegyelmezés nálunk még nem szükséges, de azt gondolom, hogy nem a tiltás lesz az eszközöm, hanem a javasolás. Persze lehet, hogy  egyáltalán nem fogom jól csinálni, de most az a terv, hogy türelmes és következetes leszek.

4.Együtt alszol a gyerekkel?

 Nem, külön ágyban, külön szobában töltjük az éjszakákat. Úgy terveztem, hogy egy szobában, de külön ágyban leszünk, de Dorka felülírta ezt, zavarta hogy ott voltunk vele, így kiköltöztünk. 

5.Melyik babafelszerelés a legszükségesebb dolog számodra?

Sok van, de mondjuk szerintem babakocsi nélkül sokkal nehezebbek lennének a mindennapjaink, illetve a légzésfigyelőt és a kamerás bébiőrt se adnám semmi pénzért:)

 6.Mi az a dolog amit megvásároltál a gyerek születése előtt de sohasem használtad?

Sajnos a sziperszuper szoptatós párnámat nem tudtam kellően kihasználni, illetve a babakocsi ringatóját sem, de nem nyúltam a nagy csomagos vatta és a hintőporért sem, pedig a védőnő szerint ez a két legfontosabb beszerzendő dolog.....

7. Mindig is akartál gyereket? Hány gyereket szeretnél?

Igen, mindig is nagy családra vágytam, szerencsére a férjem is, legalább 3-4 gyermeket szeretnénk vállalni, bár tény, hogy Dorkára rengeteget vártunk. Meglátjuk.

8. Megváltozott e a kapcsolatod a pároddal a gyerek születése óta? Jobb vagy rosszabb lett?

Nyilvánvalóan megváltozott. Most már Apaként is tekintek rá. Mikor a kislányunkkal játszik, táncol, összebújik, az a világ legjobb érzése, úgyhogy igen, megváltozott a kapcsolatunk, de nagyságrendekkel jobb lett, bár előtte is nagyon jó volt:) Az intimitás ezerszer mélyebb, természetesebb, és én hiszem, hogy ebben az is közrejátszik, hogy teljes mértékben végigkísérte a terhességet és a szülést is, amíg lehetett. Segített a szoptatásban, a császár utáni felépülésben, úgyhogy semmilyen tabu nincs köztünk és ez annyira megnyugtató érzés.

9.Ketten töltött esték a pároddal? Milyen gyakran?

Mikor a munka engedi, szerencsére egész gyakran, akkor együtt töltjük az estéket. Igaz nem megyünk el itthonról, de közösen vagyunk, pihenünk, azt csináljuk amit szeretünk, együtt vagy egymás mellett. Dorka ebben szerencsére partner, mivel 8 körül minden este elalszik, úgyhogy hagy időt nekünk is együtt lenni.

10. Milyen a kapcsolatod a barátaiddal a gyerek születése óta? 

A barátaim is vagy kisgyermekesek vagy tervezik a babát, úgyhogy annyiban változott a kapcsolat, hogy most már a gyerekekhez igazítjuk a találkák idejét, illetve nagyrészt merőben mások a témák mint régen. Lettek új, mami barátaim is, úgyhogy engem nem érint a "gyerek után senkit nem érdeklek, nem keresnek" dolog.

11. Álomnyaralás gyerekkel vagy nélküle?

Mindenképpen gyerekkel, hiszen már nem is éreznénk magunkat jól Dorka nélkül. Szerencsére sok időnk volt ketten lenni, ki is használtuk, de most hármasban az igazi már. 

12.  Hol vásárolsz a gyereknek?

Mindenhol! Kisboltban, multiban, plázában, drogériában, hiperben, "százasban", bevásárlóközpontban, piacon, interneten, postán, vásárban, benzinkúton, úgyhogy tényleg MINDENHOL!:)

13.  Kedvenc mami smink és bőrápolási termékek?

Nagyon szeretem a 3in1 Max Factor alapozómat, az Essence Lash Princess szempillaspirálomat, de nekem bejött a Dm-es micellás víz is.

14. Van e fülbevalója a gyereknek?

Igen, 3 hetesen kapta, nem érzett semmit, megszokta, nem piszkálja. 

15. Kád vagy zuhany? (mamánál és babánál is)

Dorkával 3 hónapos kora óta együtt fürdünk vagy én vagy a férjem a nagy kádban, imádja. Én egyébként inkább zuhanyzós vagyok. 

16.  Visszanyerted a szülés előtti súlyodat? 

Az a vicces helyzet áll fent, hogy én a terhesség alatt végig fogytam, de egyébként nem, mert mióta nincs anyatej, azóta újra pörögnek vissza a kilók, sajnos. 

17. Elvárod, hogy a gyerek főiskolára menjen vagy döntsön maga?

Nyilván szeretném, hogy minél tanultabb, magasan kvalifikáltabb legyen, de hogy elvárnám-e, az azért túlzás. Azt csinálja majd, amit szeretne, de melyik anyuka nem ezt kívánja a gyermekének?

18.  Úgy érzed mindent meg tudsz csinálni egy nap? (háztartás, szépségápolás, ügyintézés stb.) 

Egy szavam sem lehet, néhány örült nap kivételével, eddig rendben voltak a dolgok, mindennel jól haladok, szerintem ügyesen sakkozok az idővel, de ebben Dorka önálló személyisége is óriási szerencse és segítség.

19. Szoktál edzeni? Mikor?

Eddig még nem kezdtem el, de sokat és hosszan sétálunk, átlagban naponta többször is.

20. Minden nap viselsz sminket? 

Dehogyis! Van,hogy nem jut eszembe, vagy nem érzem szükségét, vagy nem jön ki rá a lépés.

21. Mindig megcsinálod a hajad vagy csak összefogod? 

Szeretem, ha van időm kivasalni a hajam, de ha nincs, akkor az sem gond ha összefogom. Egyértelműen nem csinálom meg minden nap a hajam, de ez a gyerek előtt sem volt másképp. 

22. Milyen gyakran van időd magadra? 

Változó, hogy napközben hogy alakul, de az esték mindig kedvezőek, úgyhogy akkor gyakran jut idő magamra is. 


Ennyi kérdés volt, remélem tetszett nektek. Szeretném, ha más, blogos mamik is megosztanák velünk a válaszokat, vagy annak is nagyon örülnék, ha te kedves olvasó, megjegyzésben leírnád a te nézeteidet:)

Meghívom a TAG kitöltésére Szandrát, Anettet, Zitát, Andit, Patríciát , Fannit , Szandit  és Verust is ha már Danika kibújt. 

(Más babás blogokat ismertek??????) 

 

 Ha van kedved itt a bejegyzés alatt válaszold meg te is a kérdéseket, illetve ha szeretnél, Facebook-on is megtalálsz minket:) 



 

 


4 megjegyzés:

  1. Nagyon édes a kislányotok, és igazán aranyos tőle, hogy hagy időt nektek a pároddal. ☺
    Mamás blogok közül Fanninak a Derultegbolikrek, Szandrának a Forher blogját, Vera Pocszobáját olvasom, igaz ő még csak most várja az első babáját illetve Andi Maison blogját is szeretem, de biztos eszembe jutna még más is, egyelőre ennyien. ☺

    VálaszTörlés
  2. Köszi a meghivást, cuki TAG lett :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a meghívást! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a meghívást Csilla! :*
    Én is válaszoltam a kérdésekre:
    http://momlife.hu/2016/05/12/mom-tag/

    VálaszTörlés