2016. március 31., csütörtök

Extragigamegacsokis banános kuglóf (alvásidőbarát)

Avagy, mi legyen a nagyon,de tényleg nagyon érett banánokkal......

Történt, hogy a férjem is és én is jól bevásároltunk banánból a húsvéti hosszú hétvégére....melynek nagy részét ugye nem is töltöttük itthon.....így a gyönyörű banánkáinkból csúnya, túlérett kis szörnyek lettek...

Keresgéltem-keresgéltem, mígnem találtam néhány banánkenyér receptet az interneten, de mivel a gyermek aludt, így nem vesződtem a kenyérsütő forma kihalászásával, hanem az egyszerűen elérhető kuglófformát kaptam ki halkan a szekrényből. Itt jegyezném meg, hogy ez a süti nagyon alvásidőbarát, ugyanis én konyhai robotgépeket sem használtam az elkészítéséhez.....illetve extra hamar össze lehet kutymákolni és mehet is a sütőbe:)

Hozzávalók:

  • Jelen esetben 4 nagyon érett banán
  • 1 tojás
  • fél csomag sütőpor
  • 20 dkg liszt
  • 3 evőkanál kakaópor
  • 1 dl tej
  • 1 dl olaj
  • 1 teáskanál fahéj
  • 15 dkg cukor
  • 1 tábla csoki vagy
  • ajándékba kapott csokinyuszi/tojás/mikulás stb...
  • maroknyi dió/mandula stb.... 
  • kis vaj a forma kivajazásához
A sütőt 180 fokra előmelegítettem. A banánokat egy nagy műanyag tál alján villával összetrancsíroztam, majd minden más alapanyagot random beledobáltam (kb:) ) a tálba és jól összekevertem. A csokinyuszikat beletörtem, a diót megaprítottam és úgy tettem bele.

180 fokon légkeverésben 40 percig sütöttem...majd a meleg sütőben hagytam még kicsit száradni.

Isteni finom, nagyon omlós és valóban extra csokis lett:) Másnap reggel a habos kávémmal is szuperfinom volt, bátran ajánlom nektek is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése