2014. szeptember 6., szombat

Bakancslista őszre

Szeptemberben és októberben sokan búslakodnak még azon, hogy elmúlt a nyár. Szerintem örülni kell minden újdonságnak, hiszen éppen ez a jó az évszakok váltakozásában. Mindig jól jön az új inspiráció, a barátokkal/családdal eltöltött idő pedig minden évszakban másfajta emlékezetes percet tartogat. 

Én elkészítettem a 2014 évi Őszi bakancslistámat:


Szerintem nincs is jobb, mint a száraz faleveleket hasítva kerózni egy gyönyörű erdőben. Hátizsákban forró teát vinni és megállni kicsit pihenni egy tisztáson. 

  •  Van azért hangulata az őszi városi sétáknak! Mi imádunk ilyenkor magyarországi városokat, falvakat felkeresni, szerintem próbáljátok ki ti is.
 
  •  Megbeszéltük a kolléganőimmel, akik a barátaim is, hogy ősszel elmegyünk egy csajos bortúrára. Már nagyon várjuk:) 
 
  •  Idén is rengeteg sütőtök levest fogok csinálni, ez biztos! Recept itt
 

  • Egy jó könyv, puha pléd, kopogó eső, egy forró ital a kézben..azt hiszem ennél többre nem is vágyhatunk egy igazi őszi vasárnapon...
 


  •  Őszi lakásdekor, ez magyarázatra sem szorul:
 

  • Remélem idén végre eljutok Derecskére, a kedvenc almáskertembe egy Szedd Magad! akcióra: 
 

Neked milyen terveid vannak az őszre? Ha van kedved oszd meg velem a bakancslistádat!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése