2013. július 4., csütörtök

Bombarobbanás a nappalimban-avagy újabb felújítás

"Nemfog sokáig tartani";"Nemsoká mennek a munkások "és "Mindjárt takaríthatok", ezeket mantráztam magamban amíg a szakemberek építették be legújabb családtagunkat a klímát. Tudtam én, hogy macerás, de hogy ennyire!

Pedig úgy összepakoltam és lefóliáztam a lakást, hogy a szakemberek meg is lepődtek:) Nem láttak ilyet még nah! Mutatom mennyire felborította a napi rutint és rendet ez a pár órás munka.

A nappali előkészületei:



Így védtem a polcot:

 A nappali romokban:


És a hálóban a fali tv-t: ( ezen nagyon nevettek a munkások)


És ami miatt az egész macera volt:

Összességében úgy gondolom, hogy jó ha előkészülünk a munkálatok előtt, ugyanis a munkások tisztelet a kivételnek nem igazán nézik, hogy minek mennek neki, mibe rúgnak bele, mire esnek a törmelékek. Megértem őket is, hisz nem az ő bútoraikról van szó és sietnének is. DE számtalanszor okoztak már vissza nem fordítható károkat a berendezésünkben amit én most már így védek ki. Most is számos olyan megoldást választottak munkájuk során ami gyors volt de a kíméletlen.  ( A hálóban több mint 3 méter kábelcsatornát raktak fel a fő falra...)Ennek okán a napokban látogatást kell tennem egy ikeába és beszerezni néhány új falipolcot/ képkeretet stb. ( Majd mutatom milyen kárt okoztak és hogyan tettük láthatatlanná)...

A másik kedvencem amikor a félmeztelen testét nyomta a falhoz fúrás közben....természetesen szóltam neki, de akkor már ott virítottak a fránya foltok a falon. Úgyhogy festünk is:) Gletteltünk is , nem is keveset...de a lényeg, hogy a klíma be van kötve, jöhetnek a forró napok:)

Utólag is elnézést kérek a múlt heti rossz időért, ugyanis köztudott Murphy: ha valaki klímát vesz akkor beépítés után jó ideig nem tudja használni, mert folyton zuhogni fog az eső. Ez így is lett, innen is csókoltatom az illetékest:)

Most egy darabig még a bombarobbanás hatásit fogjuk javítgatni, de utána mondtam a páromnak, hogy álljon le, mert itt mostanában nem lesz több felújítás/ variálás.

3 megjegyzés:

  1. Háh! Megyek hozzád hűsölni! ;)

    VálaszTörlés
  2. vááááááááá..én megőrülnék ha odanyomná valaki magát a falhoz :S

    VálaszTörlés
  3. Verus: várlak:):)

    Galatea: gondolhatod....!!!!!

    VálaszTörlés