2012. május 21., hétfő

Tiszta Amerika! Corn Flakes-es csirkemell

Jaj ezt a receptet imádjuk! Mondjuk mindent imádunk aminek olyan íze van mint a KFC-s csirkének:) 
 Ez olyan:)

A titka, hogy a csirkemellet a szokásos panírozási folyamatban utoljára prézli helyett összetört corn flakes-be kell forgatni. Igazi finom roppanós lesz így a bunda.

De nézzük egybe a folyamatot:

ÉN 1 egész csirkemellet szoktam erre a célra megtisztítani és felszelni( lehet csíkokra, szeletnek, kinek, hogy esik jól) A lényeg, hogy ne legyen nagyon vastag a husi, hogy át tudjon sülni.

Miután felvágtuk, sózzuk és borsozzuk, ilyenkor lehet még használni minden extra fűszerkeveréket. ( szoktam chillist, flekkent, gyrost) .
Ilyenkor szoktam egy jó csomó kukoricapelyhet összetörni, én mozsárral szoktam, akinek nincs az helyettesítheti úgy, hogy jól lezárható  zacskóba teszi a kukoricapelyhet és klopfolóval jól szétveri, vagy nyújtófával, ami épp kéznél van.  Ilyenkor arra kell figyelni, hogy ne törjük teljesen össze , legyenek benne nagyobb darabok is...

Ezután jön a szokásos, liszt-tojás -(és itt jön a csavar) corn flakes panírozás, jól nyomkodjátok bele, akkor jó ropogós lesz:)

Mehet forró olajba, 5-6 percig sül és már kész is:)

 Jó étvágyat hozzá:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése