2016. július 30., szombat

Femini Box- Helló Bébi kiadás 2016 július

Nem mondom, nem volt egyszerű megszerezni ezt a boxot. Egyik nap 10.00-tól lehetett rendelni, de én épp úton voltam Dorkával és csak 11 óra pár perckor tudtam elküldeni az emailt a rendelésemmel. Gondoltam, hogy ennyi időm még van, nem maradok le semmiről. Hát lemaradtam...A Mommy Mia boxnál ennyire nem szokott sürgetni az idő, de ebből jóval kevesebb dobozt készítettek elő, úgyhogy megkaptam az emailt, hogy sajnos lemaradtam, nekünk már nem jut box. Nagyon nagyon szomorú lettem, nagyon vártam ezt a kis dobozkát. Laura barátnőm jóvoltából mégis enyém lehetett egy darab a jóból, ugyanis neki sikerült időben regisztrálni, de lemondott a javunkra. Az ő gyerekei már nagyobbak, mint az ajánlott korosztály, illetve a csalódottságom miatt nekünk adta a lehetőséget, ezt itt is köszönöm neki.


Úgyhogy végül is lett egy boxunk, amit a kiszállítás napján sajnos nem tudtunk átvenni, éppen egy másik városban strandoltunk. Megbeszéltem a futárral, hogy leadja a helyi depóban, és én másnap érte megyek. Így is történt, ám sajnos mikor mentem délelőtt szabadságon voltak, nem volt senki a lerakatban. Egy későbbi időpontban lehetett csak végre enyém a doboz....de így sajnos a meglepetés ereje elveszett...mert láttam itt/ott kis infómorzsákat a tartalomról. Sebaj, így is nagy örömmel bontogattam.

A dobozt 0-1 éves kor közötti gyerekeknek ajánlják, ugye nekem Dorci már 10 hónapos lesz rögtön, úgyhogy nem titok, nem neki szántam elsősorban a dobozocskát.

A doboz külseje igen szépre sikeredett...igényes papírdoboz, igényes elrendezés, színvilág, design. Anyukám viccesen meg is jegyezte, hogy " A doboz szinte többet ér, mint a tartalom!" Ez nyilván azért túlzás, de tény, hogy szuper masszív kis dobozka ez.

A tartalom:


Szerintem a tartalom elég jó lett. Nem elájulós, de azért jó. Sok dolog valóban kiszámítható volt, mint ahogy azt sokan már megírták előttem, de legalább nem egy flakon vizet kaptunk, mint az utolsó Mommy Mia boxban. Itt legalább tényleg minden termék babás, nekem ez fontos kritérium.

A dobozka rejtett magában egy tündéri nyuszi ölelgetőt, személy szerint imádom ezt. Puha, kedves, igényesen elkészített.  Kaptunk egy fa "Babaszoba" táblácskát, ami szintén telitalálat nekünk, az épülő házacskánkban gyönyörű lesz. Kaptunk takarócsipeszt is, azért mondjuk enélkül tudtam eddig élni, de az ötlet jó. Nagyon tetszett a Pici Kártya csomag, imádom az ilyeneket, Dorkával a Milestone kártyákat használjuk már a várandóság óta. Ez is jól fog jönni a jövőben. Kaptunk egy papír muffinos dobozt, hát ezt nem igazán értem, nem is nagyon tetszik a színösszeállítás, de sebaj....dísznek jó lesz majd a nagylányszobába. A matricalány csomag se nagy durranás, de jól díszíthető vele a babanapló. Magamtól mondjuk nem venném meg. És az utolsó dolog egy diy, saját magunk által megvarrandó csörgő és felvarrók....hát nem tudom mikor fogom megcsinálni....talán egyszer pár év múlva lesz rá időm.

Kaptunk egy nagyon igényes prospektust is, amely nagyon jól bemutatja a tervezőket és a termékeket is. Szerintem az egész doboz kinézete és koncepciója nagyon jól át van gondolva. Nem tudom, hogy a jövőben milyen kiadások lesznek, de ha újra lesz babás, akkor azt valószínűleg rendelni fogok.A csomagban lévő kuponok elég jók, valószínűleg igénybe is fogom venni őket.

Összességében én meg vagyok elégedve, kicsit talán túl kiszámítható volt a tartalom, de engem továbbra is az kárpótol, hogy itt legalább tényleg minden a babáknak/babákért van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése