2014. szeptember 21., vasárnap

Bekukkantó #1

Sziasztok! 

Egy új rendszeres bejegyzést szeretnék útjára indítani, amolyan "kedvences" írást, ami valószínűleg heti időközönként fog ismétlődni, és arról fog szólni, hogy az adott időszakban miket szerettem nagyon és kevésbé, illetve az adott hét benyomásait mutatja be, kissé vezetve, hiszen néhány kérdést mindig felteszek magamnak: 


Mi volt a legjobb a hétben?
  • A legjobb az volt, mikor a párom hazajött az éppen aktuális székesfehérvári munkájából pénteken, illetve az is jó volt, hogy a csütörtöki vérvétel eredménye valamivel jobb lett, mint az azt megelőző hónapban (erről majd később írok, egy hosszú és nagyon személyes posztban). Nagyon jó volt még, hogy a keresztfiunk féléves lett, és nagyon örült az ajándéknak amit vittünk neki. Külön öröm volt, hogy idén végre meghozta a postás a rendelt IKEA katalógust, nem úgy mint az ezt megelőző években.

Mi volt a legrosszabb a héten?
  • A csütörtöki nap. Komolyan azt hittem, hogy valamiféle tudtahasadásban vagyok és amúgy péntek 13 van, csak nem tudok róla. Az egész nap katasztrófa volt, kezdve a reggeli vérvétellel, majd este a nagy nehezen elkészített sütit az utolsó percben leborítottam és a tusolásnál is eltört a zuhanycső. Nem vettem volna észre, hogy átszalad előttem egy jó nagy horda fekete macska???

A legfinomabb amit a héten ettem: 
  • Kétségkívül a sütőtökkrémleves. 

A legrosszabb amit a héten ettem:
  •  Azt hiszem nem volt ilyen.

Kedvenc film vagy könyv a héten:
  • Megnéztem végre a Csillagainkban a hibát, tetszett, bár azért valahol titkon jobbra számítottam. Könyvet kivételesen nem olvastam még a héten, de beszereztem a "Ha maradnék" címűt, amiről csupa jót olvastam.

Mi volt a legmeglepőbb a héten?
  • A héten a keddi nap volt a legmeglepőbb és a legromantikusabb is egyben. Munka után a párom várt a munkahelyem előtt és már át is adott egy túró rudit, majd elmentünk a kedvenc gyros lelőhelyünkre, itthon pedig egy doboz isteni Vienetta várt. Nagyon kellemes meglepetés volt, gondolhatjátok....

Kedvenc vásárolt termék a héten:
  •  Ezt a táskát a héten kaparintottam meg, nagyon szeretem a színét és az elosztását: 


Kedvenc ruhadarab:
  • A barna csősál, ami az előző képen a táskán látható. 

A legjobb tipp a héten amit kaptam: 
  • Egy barátnőm mutatta ezt az oldalt, mivel tudja, hogy imádom az esőt, így itthon is teljesen átadhatom magam ennek:) Ez az egész napos aláfestő "zeném".

A legrosszabb tipp a héten amit kaptam:
  • Egyben a legelcsépeltebb is: " Ha megnyugszol, akkor végre minden rendben lesz!" Nah de ki mondta, hogy ideges vagyok? 


Ennyi volt a heti bekukkantó, ha van kedved megjegyzésbe írd meg te is a kérdésekre a válaszokat:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése