2013. október 5., szombat

Yankee Candle rendelés

Sziasztok!

Aki olvassa a Nyuszilakot, vagy olvasta régen a Millacsillát azt tudja,hogy IMÁDOM a gyertyákat! Ezen belül is kiemelten szeretem a Yankee Candle termékeket. Nemrégiben leadtam egy rendelést, most ezeket mutatom meg nektek:)
A csomag a munkahelyemre érkezett meg, ahol az egész irodában lehetett érezni a mesés illatokat. Nem mellesleg említem meg, hogy aki aznap dolgozott azok közül mindenki a rabja lett a márkának.

Ezt a cuki csomagot kaptam:

 


Most csak tartokat rendeltem, mert nem tudtam választani a megannyi mesés illatból. 

A következőket rendeltem meg:



Salted Caramel:


Ezt égettük elsőnek, nagyon intenzív illata van, még mindig érzem ahogy belépek a lakásba. Édes, de mégis sós illat, leginkább úgy tudnám körülírni, hogy olyan illata van mint a Sugar Shopnak.

November Rain:


Nekem leginkább az esti esős idő jut eszembe erről az illatról, nedves avar és friss levegő keveréke. 

Home Sweet Home:


Tea illata van, olyan az egész mint egy lusta vasárnapi nap. Meleg takaróba szeretnék kuckózni és elolvasni egy jó könyvet amikor megszagolom ezt a gyertyát.


Mountain Lodge:



Nem hiába hegyi házikó a neve ennek a gyertyának, tényleg legelsőnek az jutott eszembe, amikor síelni voltunk pont ugyanilyen illata volt a szállásunknak. Annyi emlék visszajött:)

Red Velvet:


Iszonyúan édes és éppen ezért szuper illat ez, omlós kakaós süti illata van. 

Blissful Autumn:


Séta egy hideg reggelen a piacon. Ismered azt az érzést? Nah ez pont olyan. Leginkább a körte és a hideg levegő illatát érzem rajta.

Vanilla Chai :


Van a Coffeeshop-ban egy kedvenc italom, a chai latte. Ez egy az egyben megegyezik azzal az illattal. IMÁDJUK!

Lake Sunset:


Nagyon nyugtató illata van, egy rohanós nap után gyújtottam alá, hát egy perc alatt elpárolgott minden feszültség belőlem.

Nature's  Paintbrush:


Ez az illat maga az ősz!

Christmas Cupcake:


Édes, krémes illat. Még nem mertem alá gyújtani, mert biztos nem bírnám ki és nekiállnék sütni:)

Összességében még nem találkoztam ilyen jó minőségű illatgyertyákkal,  az biztos hogy egy erős-karakteres illatot kapsz ha megvásárolsz egy Yankee-t. Én már le is adtam a következő rendelésemet, a Halloween kollekció két illatát rendeltem meg.




Nagyon tartós illat, nehezen fogy a tart is, szóval bátran ajánlom nektek ezeket a termékeket.



 

Neked van kedvenc Yankee Candle illatod?

11 megjegyzés:

  1. Nature's Paintbrush-t égetem most és igen egy az egyben az ősz! Imádom!!! :) Nemsokára adok le én is egy újabb rendelést! Imádom

    VálaszTörlés
  2. Honan rendelted őket?:) És mennyi volt darabja?:) köszi

    VálaszTörlés
  3. http://illatgyertya.hu/ és a tartok ára átlagban 360 forint.

    VálaszTörlés
  4. Tartot még nem próbáltam, egyelőre a mintagyertyák és a mécsesek révén ismerem a márkát, de nagyon szeretem :-)

    VálaszTörlés
  5. Mennyi idő alatt szállítják ki?

    VálaszTörlés
  6. Istenem, már ahogy most leírtad a jellemzésüket, ettől kész vagyok *.*

    VálaszTörlés
  7. 2-3 munkanap alatt, ha jól emlékszem.

    VálaszTörlés
  8. Hogy lehet őket égetni? Látom nincs benne kanóc.

    VálaszTörlés
  9. Alulról kell őket égetni, egy párologtatóban mondjuk. Egy mécsest meggyújtasz, a felső részébe bele teszed a tartot, ahova a vizet és az illóolajat kellene. Ez a tart néhány perc alatt elolvad és ontja magából az illatot. Ha elfújod a gyertyát alatta akkor rövid időn belül újra megkeményedik a viasz.

    VálaszTörlés
  10. Olyan kedvcsináló leírás, hogy muszáj voltam én is rendelni! :)
    Elméletileg már feladták, alig várom, hogy elűzzem a náthát és érezzek illatokat.
    Üdv. Nóra

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Kaptál tőlem egy díjat, nézz be hozzám és töltsd ki a kérdéseimet, ha gondolod : )
    http://worldofbree.blogspot.hu/2013/10/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés