2013. augusztus 5., hétfő

Egy kedves kulacs

Hogy miért kedves? Mert nemcsak a környezetre hanem az egészségedre is ártalmatlan. Ez azért rendes tőle nem?:)

Nemrégiben az a megtiszteltetés ért, hogy kipróbálhattam egy EQUA kulacsot. Mindig is nagy ivó voltam, nah nem úgy, hanem víz fogyasztó. Viszont van egy kis bibi. Utálom cipelni a jellegtelen ásványvizes palackokat. Így pláne örültem a lehetőségnek, hogy tesztelhetek egy szépséges  kulacsot. 

Külön tetszik, hogy a cég nagyon odafigyel a környezetvédelemre. Az EQUA név is utal erre: ECO és AQUA . 



Arról, hogy miért jó egy ilyen kulacs rengeteget tudnék írni, (azonkívül, hogy extra cuki) de csak néhányat ragadok ki:


  • többször-használatos
  • környezetbarát
  • elsőosztályú a minősége
  • nem tartalmaz BPA (biszfenol A) vegyületet, egy bizonyos kor után elkezdesz érdeklődni a babatermékek iránt, én ekkor találkoztam ezzel a dologgal. Rengeteg cikk és kutatás van róla, csak írd be egy keresőbe és csodálkozz....Legalábbis én meglepődtem, a lényeg hogy megbontja a hormonrendszert, zavart alakít ki és sok súlyos betegséggel hozzák kapcsolatba ezt a műanyag alkotóelemet. Ha engem kérdeztek ha lehet választani akkor inkább a BPA mentes termékeket részesítem előnyben.
  • ha van mosogatógéped akkor nyugodtan tisztíthatod benne, nekem nincs mert már több helyen írtam, hogy IMÁDOK MOSOGATNI!
  • A cég minden évben a nyeresége 10%-át egy zöld szervezetnek adományozza.
  • hideg és meleg italokat is bátran tarthatsz benne, egyedül a szénsavas dolgokkal kell vigyázni..
  • újrahasznosítható
Ha ezek nem voltak elég motiválóak a képek biztosan meggyőznek, legalábbis engem megvettek:)







 Rengeteg helyen megtalálhatjátok ezeket a jópofa kulacsokat:


  • https://www.facebook.com/equa.hungary
  • http://myequa.hu/
  • http://myequa.hu/products-page/
  • https://twitter.com/equabottle
  • http://www.linkedin.com/company/equa-products
  • http://www.flickr.com/photos/myequa/
  • http://instagram.com/myequa#




Saját tapasztalataim:

Amikor megérkezett a termék akkor nagyon meglepő volt számomra, hogy milyen könnyű. A minősége tényleg szuper, az egész összhatás nagyon szimpatikus. Örömmel töltöttem fel és dobtam be a táskámba, hisz épp indultam egy hosszú barátnőzős napra. Boldogan vettem elő, mert akárki látta mindenki imádta. Nagyon jól záródik, egy csepp nem folyt ki a táskámba.Szuperül tartja  a hőt, ami azért ebben a forróságban nagy pozitívum.


Van egy nagyon idegesítő dolog, amit utálok! Akkor is ha én csinálom!Kiakaszt! Ez nem más, mint ha valaki úgy iszik egy flakonból, hogy csörög - csattog . Ezek általában mindig akkor a leghangosabbak ha épp csendben kellene lennünk. Szerencsére ezzel ez is megszűnt, legalábbis részemről.

Néhány kép az én kulacsomról:








 
 

Hogy tetszik nektek? Hogy álltok a csörgő-csattogó flakonokkal? Titeket is idegesít?:)

4 megjegyzés:

  1. Naggggyon cukik. Nekem is kell ilyen =D
    Am kifejezetten tetszenek csörgő-csattogó kulacsok =)

    VálaszTörlés
  2. Ezeket a kulacsokat sem azért veszik, mert BPA free, ami egyébként tök jó, nálunk is van BPA free kulacs már 1000Ft-tól, hanem mert cuki.


    Borzalmas, hogy a cukiságot milyen áron lehet eladni. És a felháborodásom ellenére is azt mondom, nekem is tetszenek. De ekkor eszembe jut, hogy pl azt senki nem írja, hogy mekkorák ezek a flakonok. És 1300 a postaköltség? Jézus... bejössz hozzánk és ennyi pénzért veszel termos, bpa mentes, nagyobb kulacsot is akár. :D

    Szóval ok, cuki, meg deari, de ez most egy nagy parasztvakítás... :/

    VálaszTörlés
  3. Verus: Köszönöm a véleményed:)

    Igen, vannak a piacon más kulacsok is, nem kizárólagosan írtam, hogy csak ez van és ezt meg kell venni mindenkinek. Ez csak egy lehetőség amit én bemutatok, persze aki elolvassa el tudja dönteni, hogy erre az információra neki szüksége van e.
    Az ár és érték próblémája. Mivel kereskedő vagy biztosan tudod mennyire fontos egy termék pozicionálása a piacon. Minden szervezet ami profit orientált, abból él, hogy áréssel dolgozik, ez nállatok is így van gondolom.
    Nálatok is lehet kapcsi kulacsot oké, de ha én a cuki kulacsot akarom megvenni a cuki mintája miatt akkor mutogathatnak akármilyen más cuki mentes kulacsot. Persze lehet kapni nálatok is, meg még legalább 100 helyen a városban. DE nagyon jól tudjuk hogy attól hogy mind a kettőből inni lehet attól még nem kell ugyanannyiba kerülnie. Példának okaáért a suzuki is kocsi meg a mercedes is kocsi, mégis más árkategória. Ha valakinek a drágábra vagy igénye miért ne vehetné azt meg?
    A postaköltség kérdése: személyesen is van lehetőség átvenni a terméket Budapesten. INGYEN:)
    Nekem tetszenek a kulacsok ezért is írtam ezekről. :)

    VálaszTörlés
  4. Engem is meg lehet venni a cukisággal kilóra, hiszen én is utálom a fél literes üdítős üveget magammal cipelni, ráadásul úgyis kidobom pár használat után, mert bebüdösödik. :/

    VálaszTörlés