2013. július 16., kedd

Zenker- Fackelmann kiárusítás a Spar üzletekben

Sziasztok!

Épp most értem haza egy bevásárlásból, a Sparban jártam. Nagy meglepetésemre az egyik kedvenc konyhai/sütési eszközöket forgalmazó cég a Fackelmann termékeit találtam kiárusítva az üzletben. Ez nagy örömmel töltött el, hisz tényleg nagyon jó áron lehet hozzájutni ezekhez az  egyébként drága, de minőségi termékekhez.

Sok-sok minden le volt akciózva, de szomorúan nyugtáztam, hogy ezek nagy részt én már megvásároltam nem akciós áron. Viszont néhány dolgot találtam, amiket meg is vásároltam.


Vásároltam egy 2 darabos sütőecset készletet, 225 forintért. Utána néztem itthon, ez a legolcsóbb webáruházban is csak 799 forint plusz postaköltségért van.

A süti kiszúrok gyűjtése nem új-keletű dolog nálam, de ilyenek még nem voltak eddig nekem. A hópehely az akkora öröm, hogy le se tudom írni:) Tavaly télen a fél várost bejártam érte, de sehol nem volt, kivéve egy kreatív boltban 1000 forintért, nyilván annyit nem adok egy kis kiszúróért. Itt a kiárusításban 80forint/darab áron jöttek haza velem. Az azért elég jó, nem?



Egyébként tényleg rengeteg minden volt, szilikon termékek, millió kiszúró, más hasznos konyhai eszközök. Érdemes ellátogatni a Spar-ba ha szeretnél tényleg olcsón jó minőségi termékeket venni:)


2 megjegyzés: