2013. július 10., szerda

Hard Lemonade

Számos olyan nyár van már mögöttem amire örök élményként emlékszem vissza. Az egyik legkedvesebb mikor bátyámmal hátizsákkal bejártuk európát. Minden tervezés és előkészület nélkül.Csúcs volt!
Akkor találkoztam először igazán a tengerparti bulik felejthetetlen hangulatával amit azóta is minden nyáron hajszolok. Az egyik ilyen nyaralás alkalmával ismerkedtem meg a kemény limonádékkal, ami onnan kapta a nevét, hogy bizony alkoholt is tartalmaz.

Nem ismeretlen számomra a Garage Hard Lemonade, viszont a tudat,hogy már itthon is kapható nagyon is ismeretlen volt. Hétvégén találtam a TESCO-ban és nagy nosztalgiázás közepette a kosaramba is landolt néhány üveg.
Sok felejthetetlen és néhány felejthető emlékem is kötődik hozzá. Azt hiszem nem kell részleteznem:) Alattomos kis ital, hisz nagyon finom, jéghidegen fogyasztva abszolút hűsít is, de mégis 4,5% alkoholt tartalmaz. Ami nem sok, nem is veszed észre egy ideig, de mivel itatja magát néhány üveg elfogyasztása után kissé ( vagy kissé jobban) becsíphetünk tőle:) Erre vigyázni kell!

Nekem egyébként a termék kinézete is bejön, nektek?



A nyár esti bulik, grillezések vagy csak egyszerűen hajnalig tartó beszélgetések hűsítő frissítője lehet. 

Kóstoltad már? 

Az ára egyébként úgy 400 forint körül van, akcióban olcsóbban is hozzá lehet jutni. 

A poszt nem szponzorált bejegyzés, egyszerűen csak az emlékeim és az öröm motivált, hogy itthon is ihatok már ilyet :)

2 megjegyzés: