2013. július 12., péntek

Boyfriend tag-azaz a pasi kvíz

Néhány blogon olvastam ezt a tesztet ( Home Made Bubble; Muccus; Bikira; Oh my brush) és nagyon megtetszett. A kérdésekre a párunknak kell válaszolni.....hm érdekes:)

Jöjjenek a  kérdések és a párom, D. válaszai:

1. A TV előtt ül. Milyen műsort néz?

Nem nagyon néz tv-t, de ha mégis akkor leginkább a TLC-t, ott mindent ami főzős, de imádja a Hal a tortánt és a Vacsoracsatát is.

2. Elmentek enni valahova. Mit rendel?

Mindig az ismeretlen ételeket( ez nem mindig jó választás), ennek általában az a vége, hogy cserélnünk kell és ő eszi az enyémet!


3. Melyik az az étel, amit nem szeret?


Gomba, hal, mazsola és semmi olyat nem eszik meg ami amiben darált hús van, csak akkor ha ő darálja a húst!Az a tuti!

  
4. Elmentek valahova bulizni. Mit iszik? 

Hú régen nagyon tudott bulizni, most-már főként alkoholmentes dolgokat vagy max mojitó.

5. Milyen méretű cipőt hord? 

39-40

 6. Ha gyűjtene valamit, mi lenne az?

Most tényleg soroljam: hűtőmágnes, konyhai dolgok, szakácskönyvek, bögrék, virágok meg minden csajos izé.

* a minden csajos izé vajon mi?:) A válasza: cipő, táska meg sminkcuccok....

 7. Kedvenc szendvicse? 

Kb mindegy, csak az a lényeg, hogy ha elkezdek enni akkor bár előtte hosszú percekig kikérte magának, hogy ő nem éhes, de mindig kér az enyémből, én már direkt úgy csinálom, hogy plusz egyet neki is.

* <3

 8. Mit enne minden nap, ha tehetné? 

Eper, dinnye, túró rudi és fagyi.

9. Kedvenc gabonapehely?

Imádja a gabonapelyheket, szerintem kb. mind a kedvence amiben nincs mazsola.

 10. Kedvenc zene?

Mindig más, nagyon hangulatfüggő.

 11. Kedvenc (sport) csapat?

Hát passz, szerintem nincs.

* tényleg nincs!

 12. Szeme színe? 

Változó, a hangulatától függ, régen ez nagyon ijesztő volt nekem.

 
13. Ki a legjobb barátja?


Szerintem én! Sok barátja van, de van 2 nagyon jó barátnője is. Anett és Dóri.

* Igen, tényleg ő a legjobb barátom.

 14. Mi az, amit csinálsz és azt kívánja, hogy bárcsak abbahagynád?

Utálja ha szétpakolok, ha nem hagyom aludni, sok telefonálás.

 15. Honnan származik?

Debrecenben született, de a család Erdélyi.

 16. Milyen tortát sütnél a születésnapjára?

Valami olyat amin nincs zselé réteg, de amúgy túró rudi torta vagy sport szelet torta. Rendeltem már neki ezeket és imádta!

 17. Sportolt régebben valamit? 

 Mazsorettezett, táncolt  hosszú évekig, tollasozott is.

18. Mi az, amit órákon át képes csinálni?

Takarítás, olvasás, beszélni, simogatni a nyulat!


19. Miben tehetséges?


Jól bánik az emberekkel, figyelmes, a szakmájához nagyon ért és jól bánik a gyerekekkel.


20. Milyen ruhákat szeret hordani?


Kényelmes, egyszerű.

 21. Tudtad, hogy Ő az igazi?

Igen, ez több mint 12 éve volt, bár nem jöttünk össze egyből, mással járt.


22. Mi volt az első benyomásod?


Nem is tudom, tudtam hogy meg kell ismernem.


23. Ki hordja a nadrágot a kapcsolatban?


Hú mi nagyon gyilkoljuk egymást, de természetesen én hordom! De mindent meg beszélünk!


 Ennyi volt a TAG, nekem nagyon tetszett, jó volt olvasni hogy ennyire ismer:) Ti is töltsétek ki a párotokkal, a nosztalgiázás mindig jó ok egy kis összebújásra:)



 

3 megjegyzés: