2013. július 7., vasárnap

Alverde 50 pontos táska

Teljesen véletlenül akadtam rá erre a táskára a Dm polcain, csak fényképelőhívás miatt ugrottam be a boltba. Semmi infóm nem volt még erről, sehol nem olvastam róla, egyszerűen csak ott figyelt az 50 pontért beváltható táska. 
A külleme nekem bejön, szeretem az ilyen táskákat mindig van legalább egy a táskámban/kocsiban. Neked tetszik?

A dm weboldalán megtudjátok nézni a kuponokat is.

A boltban jól becsomagolva voltak a táskák, de aki szeretne bele kukkantani az szerintem megoldható, elég csak valahogy a tépőzárat kiügyeskedni a csomagolásban. Én tapintással próbáltam meg kitalálni mi lehet benne, körömlakkra tippeltem és igazam lett. Nézzük mit rejtett a csomagom:

 

A körömlakk közelebbről:


 Te kiváltanád 50 pontért? Esetleg már túl is vagy rajta? Ha igen neked is ez volt benne?:)


8 megjegyzés:

  1. Óóóó, meg kell látogatnom egy dm-et! :-)

    VálaszTörlés
  2. Kiváltottam én is :) Nekem is ugyanezek a termékek voltak a táskámban, kivéve a lakkot :) Nekem Essence Multi Dimension Körömlakkot (26 best friends) rejtett a táskám :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is Multi Dimension lakk volt benne. :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi,hogy írtál róla! Délután gyorsan le is szaladtam kiváltani =) Nekem Wilkinson borotva és essence szemhéjpúder(rózsaszín)
    Meg Fructis sampon minta és vmi férfi parfüm minta na meg egy tusfürdő minta + kuponok. =)
    Nekem nagyon tetszik a kis táska,sztem megérte =)

    VálaszTörlés
  5. Katy: Mindenképp, ha meglátogattad írd meg neked mi volt benne:)

    Zsó: wow, ha jól emlékszem az egy szép szín, rózsaszínes ugye?

    Márti: Örülök, hogy szerinted is megérte, jó kis dolgok voltak benne neked...

    VálaszTörlés
  6. Egy helyen néztem eddig, ott már nem volt belőle :-(

    VálaszTörlés
  7. Találtam a másik siófokiban :-)

    VálaszTörlés