2013. június 29., szombat

Mit molyolsz?

Tegye fel a kezét aki olyan szerencsés, hogy a legkedvencebb ruháján még nem talált egy kis lyukat sohasem....Ugye-ugye milyen kevesen vagyunk!

Mondjuk ez a nyuszilakban nem csak a molyok számlájára írható....Ha az ember lányának van egy édes kis szörnyetege..akarom mondani nyula akkor már hozzászokott. De ma eltekintve  a nyúlkároktól a molyok elleni küzdelmemet mutatom meg nektek....

Évekig ezt használtam, plusz levendulát:



Ezzel nem voltam megelégedve, mert rettentő erős illata volt, ami már minket is zavart....Nemrégiben azonban találtam egy számomra új terméket a DM polcain.




Az ára nagyon baráti: 299 forint. Ez tulajdonképpen két papírdarab ami olyan szerrel van kezelve amitől a molyok kimúlnak. Vágható, ragasztható szóval tetszőlegesen méretre is vágható.


Jó hosszú, ez látszik. Én harmadoltam őket, így minden szekrénybe és fiókba jutott. Ráírtam az aznapi dátumot, ahogy kérték tőlem  a használati útmutatóban. Innentől fogva 6 hónapig remélem teszi a dolgát, eddig nincs rá panasz. 

Neked van ilyen molyos gondod? Ha igen mit használsz rá?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése