2011. december 14., szerda

Ajándékötletek kreatívan:)

Sziasztok:)

Én személy szerint imádok kreatív ajándékot készíteni vagy kitalálni.....ti?

Csináltam egy kis összeállítást ami jól jöhet ha nincs ötleted...
Minden évben a családnak és a barátoknak az ajándékokon kívül adunk még Dáviddal egy cuki kis ajándék kísérőt, az idei ilyen lett: 
Minden évben a DM netes oldalán rendelem meg, 10 darab 650 ft- tól úgy 1500 ft ig vásárolható meg.

Tavaly készítettem egy édes kis hógömböt, nem ördöngösség....kreatív boltokban szerezheted be vagy szintén a DM honlapján......ára kb. 2000 Ft

Asztali naptár:
Szintén DM honlapjáról, de az árára sajnos nem emlékszem..:)
Ezt a naptárat a barátnőmtől kaptuk tavaly karácsonyra: ez is nagyon jópofa:)
Meg minden évben sütök mézeskalácsot (is) de ha megfeszülök se találok képet.......

Plusz találtam pár ajándékötleteket ég ami nagyon jópofa, lehet meg is csinálom őket:)
 Takács Nóri szupi szerencsesütije:
http://tv2.hu/mokka/video/hogyan-legyek-jo-no-26

Nagyon kreatív hógömb készítés:)

Nagyon tetszik nekem:
Fényképes csoki....
Füzet:
Határidőnapló:
Ezeket a termékeket a http://www.gaffi.hu/ weboldalon tudjátok megrendelni...

Remélem tetszik az összeállítás:) puszi:)

2 megjegyzés:

  1. Annyira jó ötleteket tudsz mindig adni! :) Abban segítenél nekem, hogy szerinted Debrecenben hol találni a legjobb kézműves boltot? Én csak egyről tudok, ami szerintem nem annyira felszerelt.

    VálaszTörlés
  2. Hát Gaga .....talán a pásti utcait mondanám igazán jónak meg ami a Halközbe van, a piac utcán a mekivel szemben, a csapó sarkon és a tóciban......

    VálaszTörlés